Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Salata de boeuf clasica


Ingrediente

4–5 cartofi, 1 morcov, 1 patrunjel, 1 pastarnac, 1 telina, 100g mazare, 2 castraveciori acri, 250 g piept de pui sau carne de vaca, sare. Maioneza: 1 galbenus tare, 3 galbenusuri crude, 250 g ulei, 1 lingura mustar, 1 lingura zeama de lamaie


Mod de preparare

Cartofii si zarzavatul fiert se taie
cuburi mici. La fel carnea si castraveciorii. Se pun toate intr–un castron, se adauga mazarea. Se sareaza si se lasa sa
stea 20 de minute.

Un galbenus rascopt se da prin sita, se pune intr–un castron, se adauga putin ulei si se freaca cu lingura, apoi se pune un galbenus crud si se adauga cate putin ulei, amestecand
fara intrerupere in acelasi sens. Cand incepe sa se ingroase, se mai adauga un galbenus crud si din nou cate putin ulei. Se procedeaza astfel pana cand s–au pus toate galbenusurile
si tot uleiul, apoi se adauga mustarul, putin cate putin si amestecand mereu, si zeama de lamaie procedand tot astfel.

Trei sferturi din maioneza pregatita se amesteca cu zarzavatul si carnea taiate, se potriveste cu sare si se aseaza pe o farfurie sau un platou. Se netezeste frumos cu cutitul si se acopera cu restul de maioneza. Se orneaza cu cateva masline, cu albus de ou fiert tare, cu gogosari, patrunjel verde

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions