Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Lasagna cu carne


Ingrediente

1 pachet de foi (500g) de lasagna, 1kg carne tocata in amestec porc si vita, 1 ardei kapia, 2 fire de ceapa verde, 1 fir de usturoi verde, morcov, telina, unt, smantana, sare, piper, pasta de rosii, rozmarin, praf de ghimber, cascaval uscat ras.


Mod de preparare

Se curata morcovul si telina, se rad pe razatoarea mare si se calesc. Se adauga ceapa si usturoiul verde taiate rondele subtiri, ardeiul taiat cubulete si dupa putin timp, carnea tocata.
Un morcov si o felie de telina, se pun la fiert pentru ca veti avea nevoie du putina supa limpede de legume. Se amesteca in compozitia de mai sus, sfaramand mereu bulgarii de carne care se formeaza. Se lasa compozitia acoperita, la foc mic pana scade. Se adauga pasta de rosii. La sfarsit se adauga sarea si condimentele si se acopera fara a mai fierbe. Intr-un vas cu multa apa, un praf de sare si putin ulei, se fierb foile de lasagna. Ele se pun in apa clocotita, una cate una, pentru a nu se lipi. Se fierb al dente, lasand cuptorul sa faca restul. Le clatim cu apa rece.
Intr-o tava suficient de inalta, unsa cu un amestec de unt si ulei, se aseaza un strat de foi fierte astfel incat se se suprapuna putin; se ung cu amestecul si se pun astfel 3 straturi. Se aseaza un strat de carne din jumatate de compozitie, intins uniform, se adauga putina smantana diluata cu supa de legume, apoi un strat de cascaval uscat ras; iarasi se pun foi, se ung, carne, smantana cu supa, cascaval, foi, iar deasupra ou batut cu smantana. Se da la cuptor 40 de minute, se lasa putin sa se raceasca si se serveste cu un vin asortat.

Timp de preparare

60 minute


Recomandari

Fel principal de mancare.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions