Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Vinete umplute


Ingrediente

1,5 kg vinete, 2 cepe tocate marunt, o cescuta de ulei de masline, 500 g carne tocata vita, sare, piper, o jumatate de ceasca vin alb, patrunjel tocat, branza rasa, sos Bechamel


Mod de preparare

Taiati cotorul vinetei si apoi taiati-o in doua pe lungime. Frecati partea interioare cu sare si dati-le deoparte pentru 30 de minute dupa care le spalati si le asezati cu fata in jos intr-un vas cu putina apa fierbinte pana cand devin moi.

Separat, puneti intr-o tigaie carnea tocata, vinul, ceapa si patrunjelul si lasati-le la foc normal timp de 30 de minute.

Scoateti mijlocul vinetelor (semintele) si umpleti-le cu compozitia de ceapa si carne tocata, adaugand la final o lingura de sos Bechamel si branza rasa.

Se dau la cuptor pentru 40 de minute impreuna cu sos de rosii.

Timp de preparare

60 minute


Recomandari

Se serveste cu paine prajita si cu o felie de rosie (rondele) peste vinete





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions