Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Melci rasol


Ingrediente

Melci 40 buc cuisoare 1 fir otet 75 ml vin alb 200 ml morcovi 100 g ceapa 100 g piper sos de usturoi 200 g unt 50 g sare


Mod de preparare

Se spala melcii in mai multe ape, apoi cu un cutit ascutit se deschid carapacele ce inchid unele cochilii. Se pun melcii in apa rece amestecata cu sare si otet si se lasa circa doua ore, apoi se oparesc cu apa fiarta timp de 8 min., se racesc si se spala din nou. Se pun la fiert in apa cu sare si vin. Se adauga morcovii, ceapa, piperul si un fir de cuisoare si se fierb circa 3 ore, apoi se strecoara melcii, se scot din cochilii si se taie partea neagra a melcului, care contine intestinele. Se mananca cu sos de usturoi amestecat cu unt topit, cate 6 melci la o portie. Se recomanda ca melcii sa fie mancati din luna octombrie pana in martie.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions