Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Cornulete fragede cu osanza


Ingrediente

Faina 500 g osanza 400 g zahar pudra 100 g oua 1 buc drojdie de bere50 g dulceata sau gem 200 g lapte 250 ml sare


Mod de preparare

Osanza se da de doua ori prin masina de tocat. Se amesteca 300 g osanza cu 100 g faina. Din restul de 100 g osanza, 400 g faina, drojdie, lapte, un ou si sare se prepara o coca moale care se lasa sa creasca. Dupa ce coca a crescut, se intinde cu sucitorul o foaie cu grosimea de circa 1 cm. Pe aceasta foaie se intinde amestecul de osanza cu faina. Foaia se impatureste in patru, se da la rece si se intinde din nou, repetandu-se toata operatia de patru ori, la intervale de 15 min. Se taie apoi patrate cu latura de 6-7 cm, pe care se asaza cate o lingurita de dulceata sau gem. Se impaturesc patratele in forma de triunghi si se coc la un foc potrivit. Dupa ce s-au copt, se pudreaza cu zahar.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions