Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Vin de macese


Ingrediente

10kg macese, 12kg zahar, 35l apa


Mod de preparare

Macesele bine coapte, brumate sau nebrumate, se spala. Se trec prin masina de tocat carne si se aduna cu mana in cocoloase lunguiete. Zaharul se dizolva pe foc in 10l de apa, impreuna cu zeama de la o lamaie sau cu 2 linguri de otet de 9 grade (30 ml). Siropul se fierbe 10 minute ca sa se transforme in zaharuri simple apoi se raceste cu restul de apa si se toarna peste macese lasand un spatiu liber de 10 cm sub gatul damigenei ca sa aiba loc spuma care rezulta prin fermentare. Se astupa bine damigeana cu dop de fermentatie si se lasa la temperatura de 18-20 grade celsius, ca vinul sa fermenteze 6-8 saptamini sau chiar mai mult, fara alta drojdie, numai cu drojdiile salbatice din aer. Se agita zilnic, ca sa se amestece mereu boasca (semintele si cojile) care iese la suprafata. Cind se termina fermentatia, drojdia si semintele se lasa la fund si vinul se limpezeste.Dupa aceea se trage in damigene mai mici (filtrat prin tifon si vata), astupate cu dop de fermentatie, deoarece fermentatia continua incet, pina cind vinul se limpezeste.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau


Warning: include(footer.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/bestofpp/public_html/gastro/retete-culinare.php on line 103

Warning: include(footer.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/bestofpp/public_html/gastro/retete-culinare.php on line 103

Warning: include() [function.include]: Failed opening 'footer.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/bestofpp/public_html/gastro/retete-culinare.php on line 103